0
Ваше замовлення
empty cart Ваш кошик зараз порожній! Повернутися до магазину
Remove All Items

Політика повернення та відшкодування

ПОВЕРНІТЬ СВІЙ КИЛИМОК ДЛЯ ХОДЬБИ

Шановний друже, якщо ви придбали товар у роздрібного продавця або на іншому веб-сайті, будь ласка, зв’яжіться з роздрібним продавцем або сайтом для отримання інструкцій щодо повернення. Для продуктів, придбаних безпосередньо на цьому сайті, уважно прочитайте наступну політику.

Якщо ви не задоволені своїм WalkingPad, ви можете повернути його протягом 30 днів після дати доставки. У зв’язку з розміром і вагою наших продуктів WalkingPad не пропонує повернення коштів за будь-які витрати на доставку або доставку, які ви могли сплатити в наступних випадках:

  • Випадкове замовлення
  • Доступна краща ціна
  • Причина не вказана
  • Більше не потрібне і не потрібне
  • Не сумісний або не використовується за призначенням
  • Замовив неправильний фасон/розмір/колір
  • Пошкоджено замовником.
  • Будь-які аксесуари на замовлення на суму до 150 доларів США (включаючи товари: килимки для бігової доріжки, знімні поручні, штепсельна вилка, пульт дистанційного керування, ключ безпеки)

Будь ласка, також переконайтеся, що продукт повертається в оригінальній упаковці та в тому ж стані, в якому він був на момент його отримання; Якщо ваше замовлення включає безкоштовні подарунки, будь ласка, поверніть їх разом. Як тільки ми отримаємо повернуту продукцію, ми перевіримо її, щоб переконатися, що вона відповідає критеріям повернення.

Щоб ініціювати повернення, будь ласка, зв’яжіться з нашою командою обслуговування клієнтів за адресою example@walkingpad.com (Ви можете увійти до свого облікового запису для повернення). Вам потрібно буде надати чек або підтвердження покупки та причину повернення. Як тільки ваш запит на повернення буде схвалено, наша команда післяпродажного обслуговування надасть вам інструкції щодо повернення.

Після того, як ми отримаємо та оглянемо повернуту бігову доріжку, ми повернемо гроші на початковий спосіб оплати протягом 3-5 робочих днів, якщо він відповідає нашим критеріям повернення.

Лише часткове відшкодування (якщо застосовується) буде надано за умови виконання наступних умов:

  • Товар не в первісному стані, є пошкодження або відсутні деталі, які були спричинені не нами.
  • Товар повертається після закінчення 30 днів з моменту доставки.
  • Будь-які аксесуари замовляйте. (Включає товари: килимки для бігової доріжки, знімні поручні, вилка живлення, пульт дистанційного керування, ключ безпеки)

Якщо повернення здійснюється споживачем, споживач повинен нести відповідальність за вартість доставки. Конкретна плата повинна ґрунтуватися на обраній вами експрес-компанії.

Якщо з наших причин отриманий товар пошкоджений або неправильний, і споживач не зобов’язаний нести плату за доставку з цієї причини.

ПРОЦЕС ПОВЕРНЕННЯ

Якщо ви повертаєте товар протягом 30 днів з дати доставки, будь ласка, надішліть exemple@walkingpad.com електронний лист із номером замовлення або іншою контактною інформацією, наданою під час надсилання замовлення.

На основі наданих даних наша команда підтвердить ваше повернення. Додаткова інформація, така як зображення упаковки та обладнання, запитується в рамках процедури повернення. Перш ніж надіслати зворотну етикетку електронною поштою, ми підтвердимо будь-які/всі витрати на повернення, які необхідно сплатити.

Ми надішлемо вам електронний лист, щойно отримаємо та перевіримо ваше повернення, щоб повідомити про його отримання. Ви також отримаєте інформацію про те, чи було схвалено або відхилено повернення. Якщо продукти, які ви повертаєте, не включають безкоштовні подарунки, ми вирахуємо вартість безкоштовних подарунків з відшкодування.

Ваше повернення коштів буде автоматично перераховано на вашу кредитну картку або платіжну картку протягом 3-5 днів після того, як повернута посилка буде доставлена в центр повернення.

Затримка або втрата відшкодування (якщо застосовується)

Будь ласка, ще раз перевірте свій банківський рахунок, якщо ви ще не отримали відшкодування. Після цього зв’яжіться з компанією, яка видала кредитну картку. Повернення коштів може з’явитися на вашій кредитній картці через деякий час. Після цього зв’яжіться зі своїм банком. Як правило, обробка запиту на повернення коштів займає багато часу. Будь ласка, зв’яжіться з нами в exemple@walkingpad.com, якщо ви виконали всі ці кроки і не отримали відшкодування.

*ПРИМІТКА: Якщо ви запросите зворотний платіж від емітента картки, перш ніж ми повернемо вам кошти, ми більше не зможемо обробити ваше відшкодування і будемо змушені чекати, поки банк обробить його. Тому я сподіваюся, що ви можете довіряти walkingpad і не подаєте заявку на чарджбек, ми не можемо повернути гроші вчасно після чарджбеку.

ОБМІН ( Якщо застосовується)

Ми замінюємо лише несправні або пошкоджені елементи. Будь ласка, надішліть електронний лист exemple@walkingpad.com та надішліть свій продукт на наш місцевий склад, якщо вам потрібно замінити такий самий.

СПОСІБ ЗВОРОТНОЇ ДОСТАВКИ

Ось 2 способи повернути його нам назад:

  1. Доставка самостійно: Будь ласка, надішліть продукт на наш найближчий склад, якщо вам потрібно повернути товари. Залежно від вашої країни, запитайте адресу складу в нашій службі підтримки клієнтів.
  2. Передплачений Return Lable з нашого складу: таким чином буде стягнуто плату за зворотну доставку в розмірі 100 доларів США або більше для C1, P1, C2 і A1 Pro, 120 доларів США або більше для X21, R1 Pro та R2 і 120 доларів США або більше за стіл, залежно від вашого місцезнаходження.

Час доставки товарів на заміну може відрізнятися залежно від адреси проживання.

Було б корисно, якби ви скористалися послугами постачальника відстежуваної доставки або оформили транспортну страховку для повернення товарів. Ми не можемо пообіцяти, що отримаємо ваше повернення.

ГАРАНТІЯ

На клієнтів поширюється річна гарантія від WalkingPad. Ми забезпечуємо безкоштовне повернення та ремонт протягом 30 днів з дати доставки. Припустимо, товар повертається протягом гарантійного терміну після закінчення більш ніж 30 днів з дати доставки. У цьому випадку клієнт може відправити продукт до нашого центру технічного обслуговування з оплатою доставки, сплаченою клієнтом, а ми безкоштовно виправимо та повернемо продукт клієнту.